TRÖTT CHEY

| Postat i: MYSINLÄGG
1
 
Igår tittade jag på filmen 2012 med familjen. Har sett den tidigare med pojkvännen men somnade efter halva så nu har jag sett hela! Wiie. Tycker den är himla bra men fick mardrömmar av den av någon konstig anledning... Så jag sov inte så bra inatt. Sen åkte all snö från taket ner under natten så att hela huset vibrerade, vilket inte bidrog till en skön och avslappnad sömn. I morse var det min tur att rasta hunden så jag var tvungen att ställa klockan på 9:30. Oh herre  vad trött jag är nu! Ingen var vaken när jag kom in med hunden så jag tog en snappdusch och ställde fram en riktig söndags-frukost till alla med värmeljus och grejer. Det var mysigt! 
 
Lite senare ska vi åka till XXL i Bromma och köpa bland annat skridskor till mig och efter det ska vi på bio i Heron City. Det blir en familjedag vilket blir trevligt! Hade förresten tänkt starta min fotokurs som jag fick i julklapp imorgon. Can't wait!! Hur blir er söndag?
Hittills till TRÖTT CHEY


Hanna

ÅH den filmen är så grym ju! :)
Var gärna med och tävla om 2 länkningar i våran blogg, kramis!
http://homs.blogg.se/2012/december/vinn-2-lankningar.html#post-comments


URL: http://homs.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: