VADÅ DAGBOK?

| Postat i: TANKAR
0

Jag har tänkt på en sak... Många bloggare säger att de använder sin blogg som en dagbok. Där de skriver om vad de har varit med om och vad de tycker om. Men jag skulle aldrig säga att min blogg är som min dagbok. Här skriver jag ju olika tips, jag bloggar om outfits och lägger upp massa foton på mig själv. Sånt skulle jag ju aldrig göra i min dagbok! Skulle ju inte tipsa mig själv om något.. Jag bloggar för att dela med mig av mig själv och mitt liv, annars skulle jag ju kunna skriva inlägg utan att publicera lika gärna. Jag skriver inte heller om mig själv i min dagbok, skriver mest om andra och deras liv. Dessutom får ni ju inte reda på alla hemlisar som bara jag vet om här på bloggen, HIHI. 
Hittills till VADÅ DAGBOK?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: