22 augusti 2012

| Postat i: HÅRSTYLE
0
 



Heej människor! Har varit borta sen i måndags så jag har inte kunnat blogga någonting. Åkte till pojkvännens landställe bara han och jag för att ta det lugnt och få tid tillsammans. Vi bodde i deras gäststuga och hade det väldigt lugnt och mysigt. Min pojkvän älskar att fiska så det gjorde vi en del. Vi fick totalt upp 42 fiskar under tiden vi var där! Vi spelade även gamla sällskapsspel som man spelade när man var liten och sen körde vi badminton och kubb. En helt underbar tid tycker jag!
 
Nu är jag hemma i mammas lägenhet och jag har lagt alla kläder i tvättkorgen medan jag väntat på att min nya dipdye skulle sätta sig i håret. Så nu har jag rosa nyfärgad dipdye i håret. Awesome. Tänkte dock inte på att jag lär ha det på klassfotot i år.. Hehe. 
 
Bara fyra dagar kvar på lovet och jag har massa saker att göra. Bland annat shoppa, käka på restaurang, bowla och springa! Det kommer bli härliga sista dagar. Wiiho!
Hittills till 22 augusti 2012





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: